vege header

After Sales

 

Een goede reden om een ​​VEGE gereviseerd product te kiezen is dat al onze producten worden verkocht met een 12 maanden Parts & Labor garantie. In tegenstelling tot de garantie van veel van onze concurrentenis onze garantie niet beperkt door kilometers in de garantieperiode. Daarnaast heeft VEGE vestigingen in heel Europa en een pan-Europees garantiebewijs netwerk om u te helpen in het onwaarschijnlijke geval dat u een probleem met een VEGE product ervaart. Om ervoor te zorgen dat onze producten aan de hoge eisen van hedendaagse autorijden kunnen voldoen, worden alle VEGE gereviseerde producten gebouwd volgens de hoogste normen. De vervangende onderdelen die we gebruiken zijn afkomstig uit de hele wereld en ook enkele van de meest bekende merken in de automotive after-marketOnze hoog opgeleide technici inspecteren de bouwkwaliteit in elke fase van het remanufacturing proces. Voorafgaand aan dit proces worden alle elementen van de producten die we verwerken grondig schoongemaakt en waar mogelijk werken wij aan toleranties van de OE fabrikant en procedures.
     

Zodra het remanufacturing proces klaar is moet het product aan strenge kwaliteitscontrole audits voldoen. Mistake proofing methoden zoals Poka Yoke worden gevolgd in elke productiefase om te zorgen voor een voortreffelijke kwaliteit van het product.

VEGE herfabriceert benzinemotoren, dieselmotoren,cilinderkoppen, pompen, injectoren, versnellingsbakken, turbo's en DPF's. De laatste test verschilt per productcategorie; In sommige gevallen vinden de zogeheten 'hot run tests' plaats. Wanneer dit niet mogelijk is zal er een 'cold-run' als alternatief gebruikt worden. Producten die niet getest kunnen worden op de hiervoor genoemde manieren worden krachtig geïnspecteerd door onze kwaliteitscontrole technici voordat ze onze fabriek verlaten.

  Vege Auditing
     
VEGE heeft de reputatie dat zij een uitmuntende techniek beheerst en het bewijs daarvan is het feit dat we een aantal revisiecontracten hebben met autofabrikanten die hun remanufacturing programma uitbesteden aan VEGE.
Van de verschillende factory outlets die wij gebruiken, worden alle OE contracten uitgevoerd door onze ISO9001 gecertificeerde kwaliteits-auditors die opgeleid zijn om inspecties op ISO niveau uit te voeren. Waar uw nieuwe VEGE product ook wordt geproduceerd, wij zijn trots om u deze aan te bieden met een pan-Europese fabrieksgarantie voor uw geruststelling.
 
 

VEGE Kwaliteitsbeleid
‘Klanttevredenheid bereiken door het aannemen van voortdurende verbeteringen in processen en systemen’.


Wat moet u doen wanneer u een probleem heeft?

In het onwaarschijnlijke geval dat u problemen heeft met uw VEGE product moet u in eerste instantie contact opnemen met de huidige leverancier van het aangekochte product. Houd het factuurnummer en de datum van aankoop bij de hand.

Onze distributeurs / agenten / groothandelaren / retailers zijn bekend met de VEGE vorderingsprocessen en u kunt op ons team rekenen.

Wij geven een uniek 'garantieclaim'-nummer voor elke query die wordt gemeldhoe klein deze ook mag zijnDit nummer wordt gebruikt als referentie op elk punt van contact en stelt ons in staat de vordering bij te houden en het probleem tot een goed einde te brengen.

 
Belangrijk:

Als u denkt dat er het product een defect heeft, moet  dit zo snel mogelijk gemeld wprden bij de leverancier van het product, voordat het product gerepareerd wordt. Ongeoorloofde reparaties of rectificatiewerk zonder voorafgaand overleg of schriftelijke goedkeuring worden niet vergoed.

 

Vege Warranty Procedures  

GARANTIE / REPARATIE   PROCEDURE:                

De volgende stappen moeten in acht worden genomen in het geval van een eventuele schending, die resulteert in een potentiële Garantie Claim:
 

  1. De eindgebruiker / chauffeur / fitting garage moet contact opnemen met de distributeur / agent / groothandelaar / detailhandelaar die het geleverde VEGE product verzorgt en moet hierbij het volgende vermelden:

       De referentie / het serienummer van het product:

  1. Merk en model van het voertuig
  2. Datum waarop het product is gekocht
  3. De kilometerstand van het voertuig op het moment van aankoop van het VEGE product
  4. De huidige kilometerstand van het voertuig
  1. Als de eindgebruiker chauffeur / fitting garage niet in staat is contact op te nemen met de agent die de eenheid geleverd heeft, dan kan hij / zij direct contact opnemen met de VEGE Branch, met de vermelding van de informatie in stap 1.                                                                                                                                                                   
  2. Het voertuig moet worden geleverd tegen de eisers kosten, bij een onderling overeengekomen hersteller. Er kunnen geen reparaties of rectificaties worden aangegaan voordat de kosten en de wijze van herstel schriftelijk zijn overeengekomen met de VEGE.
  3. VEGE zal een uniek Garantie Claim-nummer toewijzen dat wordt gebruikt als referentie in de vordering bij alle correspondentie, facturen etc. Bewaar dit referentienummer daarom goed. Een klacht zal worden betaald zonder een officieel ordernummer van VEGE.
  4. VEGE behoudt zich het recht om alle onderdelen te gebruiken die nodig zijn om de fout te herstellen. Alle defecte of beschadigde onderdelen worden verwijderd onder de voorwaarden van deze garantie en worden eigendom van VEGE en moet worden geretourneerd.
  5. Door het niet volgen van een van de boven genoemde punten kunt u uw garantie in gevaar brengen en vervalt de aanspraak op uw claim.